Często zadawane pytania

  1. Ile czasu trwa Pańska usługa?

    W cenie podstawowej czas trwania usługi wynosi od 8 do 10 godzin w zależności od rodzaju imprezy.

  2. Czy istnieje możliwość przedłużenia czasu trwania usługi?

    Tak, możliwość przedłużenia jest zaznaczana przy podpisaniu umowy. Cena przedłużenia za każdą rozpoczętą godzinę oraz możliwą ilość dodatkowych godzin jest określona na umowie.

  3. Czemu tak drogo?

    Czy na pewno jest drogo? Zapytałbym czemu inni mają tak tanio, a są drożsi DJe :)
    Kładę nacisk na jakość - nie cenę. W cenę usługi należy wliczyć czas pracy (do 8 godzin więcej niż czas trwania usługi), dojazd, amortyzację pojazdu, amortyzację sprzętu, rozwój, szkolenia, zakup utworów oraz wynagrodzenie, z którego żyję :) Oferuję profesjonalny sprzęt, który ma swoją wartość.

  4. Czy dojedzie Pan na moją imprezę?

    Jak najbardziej! Dojeżdżam w każdy zakątek kraju. Należy się liczyć z kosztami dojazdu do miejsca realizacji usługi oraz noclegiem po imprezie (od 50km), a w niektórych przypadkach (powyżej 100km) dodatkowo przed wykonaniem usługi.

  5. Czy przeprowadza Pan konkursy, zabawy i oczepiny?

    Tak, prowadzę całą imprezę od początku do końca. Konkursy, zabawy i oczepiny są przeprowadzane w sposób kulturalny oraz nierażący w godność gości na imprezie. Wszystkie zabawy są ustalane indywidualne. Podczas konkursów goście nie są zmuszani do picia alkoholu.

  6. Jaką muzykę Pan odtwarza i czy jest ona legalna?

    Odtwarzam wiele rodzajów muzyki dopasowanej do każdego gościa. Od nowszego Disco Polo aż po starsze hity polskie i zagraniczne oraz nowsze hity radiowe. Muzyka jest w pełni kupowana.

  7. Jakiej muzyki Pan nie odtwarza?

    Jako DJ nie odtwarzam biesiady i starego Disco Polo. Nie odtwarzam również utworów, które w swoich tekstach posiadają wulgaryzmy (są wyjątki, jeśli organizator i goście na to się piszą) bądź tekstem reprezentują patologiczne zachowania. Szanujmy siebie i swoich gości. Nie odtwarzam utworów takich wykonawców jak Ronnie Ferrari, Cypis, Książe Kapota i inni, którzy w swoich tekstach nawiązują i opowiadają o ćpaniu i innych niepokojących zachowaniach.

  8. Kto opłaca ZAiKS i STOART?

    Organizator jest odpowiedzialny za uregulowanie umów z ZAiKS i STOART. DJ jest tylko podwykonawcą i zapewnia legalne źródło muzyki. Warto zapytać właściciela sali, czy posiada licencję od ZAiKS.

  9. Czy podpisujemy umowę?

    Podstawą do przyjazdu na miejsce imprezy jest podpisanie ze mną umowy. Bez niej, na podstawie samej rezerwacji nie przeprowadzam usługi. Umowa zabezpiecza obydwie strony.

  10. Czy wpłacany jest zadatek?

    Tak, przy podpisaniu umowy jest wpłacany ustalany zadatek. Najczęściej wynosi około 20% kwoty usługi.

  11. Kiedy się rozliczamy za wykonaną usługę?

    Za wykonaną usługę rozliczamy się bezpośrednio po jej wykonaniu, w trakcie lub przelewem przed wykonaniem usługi. Ważne jest, aby kwota została zaksięgowana na podanym koncie przed terminem usługi.

  12. Czy wystawia Pan rachunki/faktury?

    Jak najbardziej, o fakcie wystawienia faktury należy powiadomić przy podpisaniu umowy.

  13. Musimy przesunąć termin imprezy. Co wtedy?

    Zdarza się tak, że ksiądz zmieni termin ślubu, w rodzinie ktoś bliski będzie miał ważny zabieg bądź będzie inny ważny powód, aby zmienić datę imprezy. Nie robię tutaj problemów przy zmianie terminu. Jeśli nowy termin jest wolny to przepisujemy umowę na nowy termin. Jeśli nowy termin jest zajęty to tutaj niestety umowa musi zostać rozwiązana.

  14. Ile osób przebywa na imprezie ze strony DJa?

    W przypadku imprezy powyżej 35 osób, czyli ze sprzętem z pakietu „Rozszerzony” przebywamy we dwoje - ja i mój pomocnik, z którym montujemy sprzęt. Organizator zobowiązany jest do zapewnienia ciepłego posiłku oraz napoi dla obsługi.

  15. Ile potrzebujecie czasu na rozłożenie sprzętu?

    Przy składzie dwuosoobowym potrzebujemy 5 godzin na rozłożenie sprzętu.
    Przy składzie jednoosobowym potrzebuję 2 godziny na rozłożenie sprzętu.

  16. Kto odpowiada za zniszczenia sprzętu przez gości?

    Za wszelkie straty spowodowane przez gości odpowiada organizator. Sporządzany jest protokół szkody oraz podejmowana decyzja czy sprzęt jest możliwy do naprawy. Przy podpisaniu protokołu szkody wpłacana jest kaucja w kwocie wartości urządzenia. W przypadku naprawy, gdy kwota jest niższa niż kaucja – nadpłata jest zwracana.

  17. Na jakich salach nie grasz?

    Może to dziwić, lecz są sale, na których nie wykonam usługi. W przypadku tych sal na myśli mam dużą liczbę schodów czy piętro. Szanujemy swoje zdrowie, kręgosłupy i energię na całą imprezę. Istnieje jednak możliwość wykonania usługi na takich salach. Organizator we własnym zakresie zapewni do pomocy 2-3 osoby, które pomogą wnieść ok. 500kg sprzętu.