Reshor - Exclusive DJ na Wesele z klasą Reshor - Exclusive DJ na Planujemy Wesele Reshor - Exclusive DJ na Gdzie Wesele

Często zadawane pytania

  1. Ile czasu trwa Pańska usługa?

    W cenie podstawowej czas trwania usługi wynosi od 8 do 10 godzin w zależności od rodzaju imprezy.

  2. Czy istnieje możliwość przedłużenia czasu trwania usługi?

    Tak, możliwość przedłużenia jest zaznaczana przy podpisaniu umowy. Cena przedłużenia za każdą rozpoczętą godzinę oraz możliwą ilość dodatkowych godzin jest określona na umowie.

  3. Ile kosztują Pana usługi?

    Podstawowy koszt wykonania usługi DJskiej zaczyna się od kwoty 1400 złotych.

  4. Czemu tak drogo?

    Czy na pewno jest drogo? Zapytałbym czemu inni mają tak tanio :)
    Kładę nacisk na jakość - nie cenę. W cenę usługi należy wliczyć czas pracy (do 8 godzin więcej niż czas trwania usługi), dojazd, amortyzację pojazdu, amortyzację sprzętu, rozwój, szkolenia, zakup utworów oraz wynagrodzenie, z którego żyję :) Oferuję profesjonalny sprzęt, który ma swoją wartość.

  5. Czy dojedzie Pan na moją imprezę?

    Jak najbardziej! Dojeżdżam w każdy zakątek kraju. Należy się liczyć z kosztami dojazdu do miejsca realizacji usługi oraz noclegiem po imprezie (od 50km), a w niektórych przypadkach (powyżej 100km) dodatkowo przed wykonaniem usługi.

  6. Czy przeprowadza Pan konkursy, zabawy i oczepiny?

    Tak, prowadzę całą imprezę od początku do końca. Konkursy, zabawy i oczepiny są przeprowadzane w sposób kulturalny oraz nierażący w godność gości na imprezie. Wszystkie zabawy są ustalane indywidualne. Podczas konkursów goście nie są zmuszani do picia alkoholu.

  7. Jaką muzykę Pan odtwarza i czy jest ona legalna?

    Odtwarzam wiele rodzajów muzyki dopasowanej do każdego gościa. Od nowszego Disco Polo aż po starsze hity polskie i zagraniczne oraz nowsze hity radiowe. Muzyka jest w pełni kupowana.

  8. Jakiej muzyki Pan nie odtwarza?

    Jako DJ nie odtwarzam biesiady i starego Disco Polo. Nie odtwarzam również utworów, które w swoich tekstach posiadają wulgaryzmy (są wyjątki, jeśli organizator i goście na to się piszą) bądź tekstem reprezentują patologiczne zachowania. Szanujmy siebie i swoich gości. Nie odtwarzam utworów takich wykonawców jak Ronnie Ferrari, Cypis, Książe Kapota i inni, którzy w swoich tekstach nawiązują i opowiadają o ćpaniu i innych niepokojących zachowaniach. Dodatkowo nie odtwarzam muzyki z nielegalnych źródeł takich jak: telefony uczestników imprezy, youtube, spotify, chomikuj itd.

  9. Kto opłaca ZAiKS i STOART?

    Organizator jest odpowiedzialny za uregulowanie umów z ZAiKS i STOART. DJ jest tylko podwykonawcą i zapewnia legalne źródło muzyki. Warto zapytać właściciela sali, czy posiada licencję od ZAiKS.

  10. Czy podpisujemy umowę?

    Podstawą do przyjazdu na miejsce realizacji usługi jest podpisanie ze mną umowy. Bez niej, na podstawie samej rezerwacji nie przeprowadzam usługi. Umowa zabezpiecza obydwie strony.

  11. Czy wpłacany jest zadatek?

    Tak, przy podpisaniu umowy jest wpłacany ustalany indywidualnie zadatek. Najczęściej wynosi około 20% kwoty usługi.

  12. Kiedy się rozliczamy za wykonaną usługę?

    Za wykonaną usługę rozliczamy się bezpośrednio po jej wykonaniu, w trakcie lub przelewem przed wykonaniem usługi. Ważne jest, aby kwota została zaksięgowana na podanym koncie przed terminem wykonania usługi.

  13. Czy wystawia Pan rachunki/faktury?

    Jak najbardziej, o fakcie wystawienia faktury należy powiadomić przy podpisaniu umowy.

  14. Musimy przesunąć termin imprezy. Co wtedy?

    Zdarza się tak, że ksiądz zmieni termin ślubu, w rodzinie ktoś bliski będzie miał ważny zabieg bądź będzie inny ważny powód, aby zmienić datę imprezy. Nie robię tutaj problemów przy zmianie terminu. Jeśli nowy termin jest wolny to przepisujemy umowę na nowy termin. Jeśli nowy termin jest zajęty to tutaj niestety umowa musi zostać rozwiązana.

  15. Ile osób przebywa na imprezie ze strony DJa?

    W przypadku imprezy powyżej 40 osób, czyli ze sprzętem z pakietu „Rozszerzony” przebywamy we dwoje - ja i mój asystent, z którym montujemy sprzęt. Organizator zobowiązany jest do zapewnienia ciepłego posiłku oraz napoi dla obsługi.

  16. Ile potrzebujecie czasu na rozłożenie sprzętu?

    Przy pakiecie rozszerzonym potrzebujemy 5 godzin na montaż sprzętu.
    Przy pakiecie podstawowym potrzebuję 2 godziny na montaż sprzętu.

  17. Kto odpowiada za zniszczenia sprzętu przez gości?

    Za wszelkie straty spowodowane przez gości odpowiada organizator. Sporządzany jest protokół szkody oraz podejmowana decyzja czy sprzęt jest możliwy do naprawy. Przy podpisaniu protokołu szkody wpłacana jest kaucja w kwocie wartości urządzenia. W przypadku naprawy, gdy kwota jest niższa niż kaucja – nadpłata jest zwracana.

  18. Na jakich salach nie grasz?

    Może to dziwić, lecz są sale, na których nie wykonam usługi. W przypadku tych sal na myśli mam dużą liczbę schodów czy piętro, warunki techniczne takie jak dostępne miejsce do wykonania usługi, zapewnienie energi elektrycznej z działającym uziemieniem. Szanujemy swoje zdrowie, kręgosłupy i energię na całą imprezę. Istnieje jednak możliwość wykonania usługi na takich salach. Organizator we własnym zakresie zapewni do pomocy 2-3 osoby, które pomogą wnieść ok. 500kg sprzętu.